Kan je bij voorhoofdsholteontsteking rond het zelfde tijdstip van de dag een pijn aanval krijgen?

Ik krijg steeds rond elf uur een ontichelijke hoofdpijn dat ik niet normaal kan functioneren. Loop der dag trekt het weg en savonds geen tot nauwelijks last. Volgende dag idem. Ik heb dit nu 3 dagen achtereen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Ziekten

Antwoorden (1)

Weet je zeker dat het een voorhoofdsholteontsteking is? Dit lijkt op clusterhoofdpijn en daar kun je via je huisarts wel wat voor krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook al aan gedacht maar ik heb meer symptomen van een voorhoofdholte ontsteking. (denk ik) Ik heb ook drukpijn in mijn wenkbrauw. Doet heel zeer en mijn huid doet ook erg pijn. Die pijn zit ook echt op die plek. Ik krijg het op de dag en clusterhoofdpijn is meestal snachts. Ik heb ook bonzende hoofdpijn bij bukken. Of kan dit ook bij clusterhoofdpijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Medisch advies kan ik je helaas niet geven, maar je kunt natuurlijk een hoofdpijntest doen op internet. De kortste klap is om naar je huisarts te gaan.
Clusterhoofdpijn is niet per definitie 's nachts.
Er zijn zoveel soorten hoofdpijn dat het eigenlijk niet te doen is om hier nu te gaan schrijven wat je er tegen doen moet...
Ik wens je sterkte!