wat als je urine naar rotte eieren ruikt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Ziekten
6.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan zit je goed in de shit!

Antwoorden (4)

Dan moet je even naar de huisarts, kans bestaat dat je een urineweginfectie hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iets verkeerd gegeten/infectie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar de dokter.serieus.
vooral als je nog andere klachten hebt.
vaak houdt dit verband met een ongezonde leefstijl.
bijv roken,weinig beweging,overgewicht.

klachten aan prostaat of urineweg komen ook vaker voor bij dit "verschijnsel".
altijd laten nakijken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste dat je kan doen is veeeel water drinken. Dat spoelt je nieren schoon en je zult zien dat je urine dan ook bijna geen kleur meer heeft.
Vaak is het nl. iets wat je gegeten hebt waardoor het de ene keer sterker ruikt dan de andere keer.
Als je het echter blijft ruiken ondanks watergekleurde urine
dan is een gang naar de huisarts nodig.