Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is dit?

http://img832.imageshack.us/img832/566/20101027072248.jpg


Ik denk zelf aan een koortslip; maar aangezien ik ze normaal alleen òp m'n lip(rand) heb, en het normaal gesproken geen bolletjes zijn maar een soort wondje, vraag ik mij af of dit wel een koortslip is..

Toegevoegd na 13 minuten:
*Voor de mensen die denken dat het om de piercing gaat; nee, iets beter kijken; links kan je een aantal.. 'blaasjes' zien.. Dáár gaat het om*

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
627
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, je moet links kijken..!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, vermeld.. ;) lol

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is een piercing!

Toegevoegd na 2 minuten:
En die andere plek (die ik nog niet had gezien ;)) is een koortslip!! Deze kan ook onder of boven de lip zitten. Aan de blaasjes te zien is het nog 'vers'.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dit lijkt mij een klassiek voorbeeld van Krentenbaard. Ga naar de dokter voor een penicilinezalfje en het is over een week over. Pas op, want het is besmettelijk en je besmet jezelf door er aan te pulken en vervolgens met je handen ergens anders aan te zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mijn kinderen zag krentenbaard er in de beginfase precies zo uit. Een licht nattende verzameling bobbeltjes.
het lijkt sterk op gordelroos
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb gordelroos even opgezocht; en dit lijkt er tot nu toe wel het meeste op, het is alleen niet zo rood als op de foto's van gordelroos.. En er staat ook dat het het meest voorkomt rond de buik.. maar het jeukt idd wel ietsje.. (maarja, dat doet een koortslip ook ;))
Het zou zoals stippel al eerder aangeeft inderdaad ook om krentenbaard kunnen gaan. (begin stadium)
Daarbij krijg je groepjes blaasjes die uiteindelijk open gaan. Hoewel dit meestal bij kleine kinderen voorkomt.

Ik zou toch even naar de huisarts gaan ook al lijkt het niets ernstigs, je moet maar eens naar foto's van een uitgebreide variant van krentenbaard kijken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding