wie heeft last van oorsuisen ook wel meniere genoemd ! ik loop al ruim 5 jaar met dit !is er wat aan te doen ???

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (5)

ik denk het niet mijn moeder heb er ook last van en niets aan te doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn moeder heeft heel veel last van meniere, zij heeft hier medicijnen voor gekregen die in eerste instantie niet echt leken te helpen, maar na een paar maanden lijkt het toch steeds minder te worden. (ik weet zo snel aleen niet welke medicijnen dat zijn) Verder moet je er helaas mee leren leven. Sterkte!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb er af en toe last van en dacht dat het een van de symptomen van de overgang was:) Nu ik jouw vraag lees ga ik eens verder zoeken, want mijn moeder heeft ook meniere. Ik weet wel dat daar niets aan te doen is. Ij heeft in toenemende mate moeite haar evenwicht te bewaren en krijgt daar 'loop therapie' voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Accepteren dat het er is... Ik heb het ook een tijdje gehad, kundalini veroorzaakte dat...
Werd er bijna gek van, maar acceptatie is het enige gepaste, hoe moeilijk dat ook is, je ontkomt er niet aan...

Geduld en acceptatie...

veel rust en stilte gewenst...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn moeder heeft dit ook. Ze heeft echter pas nieuwe oortjes laten aanmeten, en sindsdien heeft ze ook minder last van meniere.