Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je je haar sneller, harder laten groeien?

Ik weet dat pillen niet werken en dat cremes die je op je hoofd moet smeren dat dat ook niet helpt. Ben benieuwd wie nog wat weet

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik heb op een site gelezen over dit onderwerp.
(zie link hieronder)
Zelf geloof ik niet dat je haar hier ineens centimeters per week van gaat groeien. Maar wat betreft de tips over vitamine B en gezond eten... dat kan nooit kwaad!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

regelmatig een klein puntje eraf laten knippen zo blijft je haar gezond en groeit het beter,
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Je haargroei is genetisch bepaald, net als de uiteindelijke lengte van je haar. Wel kan door vitaminegebrek je haar stoppen met groeien. Gezond en gevarieerd eten is dan ook het enige dat jouw haargroei optimaal doet zijn!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met deze tips en truukjes kunt u uw haargroei versnellen en stimuleren en zal uw haar tussen 1 en 3 centimeter per maand sneller groeien.

Kijk maar eens op deze site:
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In de zomer, onder invloed van de zon, groeit haar sneller dan in de winter.
Misschien helpt het om regelmatig onder de zonnebank te gaan...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gezond gaan eten en bewegen. Als je gezond van lichaam en geest bent. Zul je meer kans hebben dat het haar ook gezond zal gaan groeien.

En mocht dat niet gebeuren, dan zul je in ieder geval een gezonde manier krijgen om tegen je 'gebrek' aan te kijken. Dan zal het geen gebrek meer zijn voor je. Dus zo wie zo een win win situatie.

Een gezonde geest heeft weinig zorgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je haar laat zich niet dwingen. In de zomer groeit het sneller dan in de winter. En je haar regelmatig laten knippen is een must.
Ook genetisch is bepaald hoe snel je haar groeit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding