Waardoor komt het dat ik mijn schoenen schuin af loop?

Ik heb geen lang beenlengte verschil, maar toch loop ik me schoenen aan de buitenkant veel eerder weg.
Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.7K

Antwoorden (3)

Waarschijnlijk omdat je bij het lopen je voeten niet recht neer zet maar scheef.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je iets doorgezakte enkels heb.
Dat heb ik ook.
Mijn schoenen zijn na een tijdje ook helemaal kapot aan de zijkanten.

Ik heb nu steunzolen.
Dat helpt echt!
En meestal ziet het er ook niet mooi uit als je "scheef loopt"( door je doorgezakte enkels )
Ik weet niet of dat bij jou het geval is.
Want ik ben geen specialist ;)

Dus je kunt proberen steunzolen te dragen.
succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is dat heel normaal. Het komt door een normaal looppatroon. Hoe snel het gebeurt hangt natuurlijk af van de soort zool en ook van hoe vaak je ze draagt en hoeveel je ermee loopt
De ene zool slijt meer dan de ander. dit hangt heel erg samen met het materiaal waar hij van gemaakt is. Zachte hakken van plastic slijten nu eenmaal eerder dan rubber
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klopt dan toch? Daar komt de meeste druk