Wat kan je het beste onder je schoenen bevestigen bij ijzel?

Toegevoegd na 2 minuten:
Wat kan je het beste onder je schoenen bevestigen bij gladheid?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.7K

Het beste antwoord

Postelastiek, eentje aan de voorkant en eentje over je wreef, naar achter/onderkant schoen;)

Dus 2 elastieken per schoen.

Goedkope en simpele oplossing, en het valt niet zo op..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Er zijn een soort sneeuwketting die je onder schoenen kunt binden. Een klein testje door postbodes gaf aan dat dat veruit het prettigste loopt en de beste bescherming tegen gladheid biedt.
Plaatje bij antwoord
13 jaar geleden
Ik hou het voorlopig op sokken over de schoenen.
De kwaliteit van het scherp staat of valt met het blijven zitten op de langere afstand. Sokken zullen ook van je voeten af willen na een tijdje, maar je voelt dat aankomen; bij andere contrapties heb je vaak het ene moment nog steun en sta je het volgende moment hulpeloos in de gladde woestijn. Probeer dan maar weer zo'n ding recht onder je schoen te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik had toevallig nog een paar oude voetbalsokken liggen.
Snel overdwars onder mijn schoenen geknoopt,en gewoon met de sokken een strik gemaakt.
Je bent voorlopig even gered,en kunt lopen.
Nadeel is wel dat vol gaan zitten met sneeuw,dat weer bevriest.
En toen had ik ijs op ijs.
Maar het was beter als niks,want ik kon op het gladde toch redelijk goed lopen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een paar stroken ouderwetse leukoplast doet ook wonderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Noppen dus trek een paar oude voetbalschoenen aan .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schuursponsjes met de schuurkant naar onderen, hoorde ik van de week.