Heb al een week het gevoel dat er iets in mijn keel zit. Wat kan het Zijn?

Wat kan het zijn. Donderdag mag ik naar de huisarts.
Iemand ervaring. En wat kan/ bleek het te zijn.

Toegevoegd na 3 minuten:
Ps mijn amandelen zijn er nu 2 jaar uit

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Je moet voor jezelf eens nagaan wanneer het ontstaan is:

Is het na een maaltijd of andere consumptie opgetreden, dan kan er wellicht iets dwarsgezeten hebben dat je keel heeft geirriteerd, en je dus nog steeds voelt.
Dat gaat vanzelf meestal wel weer over.

Als het sluipend ontstaan is (eerst een beetje last en daarna steeds meer) dan zou er een gezwelletje in je keel kunnen zitten. Niet schrikken. Mijn partner had hetzelfde verhaal als jij maar over een langer tijdsbestek. Het bleek een gezwel te zijn, is weggehaald en was goedaardig. Niks aan de hand dus.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar bovenstaande komt meestal voor op wat oudere leeftijd (45+)

Maak je niet ongerust, en succes ermee.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

ik had dit ook ik had het gevoel dat ik een tennisbal in me keel had dit bleek na bezoek van huisarts dat em amandelen ontstoken waren eenmaal in ziekenhuis kreeg ik afspraak om week erop me amandelen eruit te laten halen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lichte irritatie waarschijnlijk, noemt men ook wel kikker in de keel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk je amandelen. daar heeft mijn vriendin ook een tijdje last van gehad. het kan ook gewoon een irritatie zijn, dan gaat het na een week of 2 wel weer over.
succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik enkele jaren geleden ook gehad. Huisarts stuurde me door naar KNO-arts. Die keek met een piepklein cameraatje via neus en keel. Er was helemaal niets te zien en daarna heb ik ook nergens meer last van gehad. Vreemd hè, alsof het bij mij tussen de oren zat en ik alleen maar gerustgesteld wilde worden.
Hoe dan ook, wacht eerst maar even af wat de huisarts ervan vindt, maar maak je tot die tijd niet al te druk.
Sterkte en succes :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een haar, of een vliegje, dat blijf je nog heeeel lang voelen terwijl het er allang uit is.
misschien vis gegeten?
een graatje dan.