letten op zeggen of doen? (verliefdheid)

Als een jongen een aantal keer heeft gezegd, dat hij je niet ziet staan, Maar wel flirterige signalen uitzendt,, en als die jongen bepaalde acties ontkent, Is de waarheid eerder wat hij zegt of doet

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (4)

Je hebt er niet zo veel aan wat hij zegt als hij dat niet met daden bevestigt.
En als hij bepaalde acties ontkent, dan kan het best zijn dat jij aan die acties een andere betekenis geeft
dan hij zelf deed.
Dat jij dingen meent te zien die hij helemaal niet zo bedoeld heeft.
Dus wat jij ziet in flirterige signalen, dat ziet hij misschien helemaal niet zo.

Dus zou ik maar uitgaan van wat hij zegt, dat hij je niet ziet staan. Jammer, maar helaas.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Laat die jongen maar gewoon gaan en let er verder niet op. Dat stopt het vanzelf. Hij is gewoon vervelend aan het doen
ronron1212
13 jaar geleden
Wat de 'waarheid' is, doet er in dit geval niet zoveel toe. Hij zegt dat hij je niet wil. Of dat nu is dankzij of ondanks zijn diepste gevoelens, is irrelevant: de afwijzing blijft net zo echt.

Als hij stiekem wel gevoelens voor je heeft, laat dat dan zijn probleem zijn en niet het jouwe. Het is tegenover jezelf niet eerlijk om te blijven zitten wachten op iemand die nota bene hardop zegt dat hij je niet ziet staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan best dat hij je wel ziet staan, maar het niet durft te zeggen. Of hij vind je gewoon echt niet leuk...
Laat hem gewoon met rust, als hij jou wel leuk vind dan zie je hem van zelf wel komen.
En anders en blijkt gewoon dat je zijn signalen verkeerd hebt opgevat.