Is er ook een zorggroep in Lelystad?

Ik las dat er volgend jaar met zorggroepen en zorgketen gewerkt gaat worden, een samenwerkingsverband van allerlei zorgaanbieders. Weet iemand of er ook een zorggroep in Lelystad is? In Almere bestaat deze wel al.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Mij nog niet specifiek bekend, maar wel op het gebied van wonen voor mensen met een beperking.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op internet vond ik deze lijst misschien kan je hier wat mee
ronron1212