De meest voor de hand liggende vorm lijkt mij zelfspot.

Zinnen als:
"u zult het de komende 10 minuten met mij moeten doen"
"ik begin nu mijn presentatie, u kunt nu nog weg"
"als ik te langdradig word, mag u gerust uw hand opsteken"
"als u denkt dat ik erg belangrijk ben, dan heeft u dat goed gedacht!"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+

Andere antwoorden (8)

Ik wil het niet over mezelf hebben maar ik doe dat toch!

Toegevoegd na 3 minuten:
Omdat ik aan deze kant sta, en jullie allemaal aan de andere kant zitten.....

Toegevoegd na 24 minuten:
Ik had enkel een globaal idee hoe ik wilde beginnen... Maar ik kon niets verzinnen. Iets over mezelf, dat wilde ik graag. Waarom? dat is een...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
leuk, dank je!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Your welcome!
Het volgende is niet erg interessant want het gaat over mij, tenzij ....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo,

Op mijn leeftijd na, zal ik u alles vertellen,........
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Annswers
13 jaar geleden
:)
Beste mensen, het zal jullie misschien verbazen, maar ik ga het nu even over mezelf hebben.

Daarbij moet je een treffende gezichtsuitdrukking kunnen produceren om de lachers op je hand te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Er zijn van die mensen die altijd en eeuwig over zichzelf praten. De komende tien minuten ben ik er ook zo eentje..."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
IK GA HET EVEN OVER MEZELF HEBBEN ..... (lange pauze inlassen) ....

(vervolgens ga je verder met ... )

WAAROM?
(weer pauzeren .... )

OMDAT HET NU KAN!
(met nadruk op NU)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Omdat ik u allemaal niet zo goed ken en mezelf als mijn broekzak,heb ik besloten het dan maar over mezelf te gaan hebben".

"Hoewel ik doorgaans niet dol ben op mensen met narcistische trekjes,maak ik bij deze een uitzondering en zet mezelf in als hoofdpersoon,al voelt het nu meer als lijdend voorwerp,van deze presentatie".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"In mijn presentatie draait het om één persoon, en Loek is z'n naam. Loek staat hierin centraal, want ik ben Loek.....!