Het verwijden van een poliep is niet echt iets dat grote risico met zich mee brengt. Niet zo heel gevaarlijk. Het ding laten zitten is veel gevaarlijker, anders zouden ze hem niet weg halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom maken ze dan altijd zo een heel drama bij zangers :s
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat zijn bekende Nederlanders. Alles wat er met die mensen gebeurt word breed uitgemeten. Zangers verdienen hun geld met hun stem. Als je aan hun stembanden zit, is dat net zo iets als dat je een pianist aan de vingers zit.

Andere antwoorden (1)

dat ze je stembanden dusdanig beschadigen dat je niet meer kunt praten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door de operatie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja ze kunnen tijdens het verwijderen je stembanden dusdanig raken dat je uitgelult bent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat klopt is bij mijn buurvrouw ook gebeurt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En er kan een meteoor op het ziekenhuis vallen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Maar dat zullen ze denk ik niet doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt me echt stom.
Je gaat de ok binnen
Komt eruit en je kan nie meer praten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat denk ik ook niet {tenminste niet expres}
is de min van jouw mitch?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee