Als je geen zorgverzekering hebt, heb je dan nog wel een zorgverzekering?

Dit is een belangrijke vraag voor mij!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Nee. Als je geen zorgverzekering hebt, heb je geen zorgverzekering. Het is zelfs verboden om geen zorgverzekering te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens de wet bent u verplicht een zorgverzekering af te sluiten bij een zorgaanbieder.
Afhankelijk van uw inkomen krijgt u zorgtoeslag.
Het ligt aan uw huisarts hoe lang deze u nog gratis helpt.
En dan heb ik het nog niet eens over de tandarts mbt orthodontische ingrepen.
Verdiep u eens in de kosten van gecompliceerde medische ingrepen waar u voor kunt komen te staan.
Net als een motorrijtuigen verzekering betaalt u een premie opdat u niet in geval van schade enkele tonnen
hoeft op te hoesten.
Kijk op een vergelijkingssite en wacht niet te lang.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zijt ge zwaar in overtreding en zult ge voor elke behandeling moeten dokken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is ongeveer hetzelfde als de vraag: Als je geen auto hebt, heb je dan nog wel een auto?

Nee dus... :S
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee :je bent verplicht om een zorgverzekeraar te nemen
Dan wordt je verplicht om een verzekeraar te nemen en als je die dan niet betaald dan wordt het overgedragen aan een incassoburo .