hoe veel tijd mag er tussen een ongeval en het plaatsen van hechtingen zitten?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Hechten kan tot 8 uur na het ongeval.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

antwoord: Er mag 2 uur tussen zitten...

Kunnen we geen begrip en geduld opbrengen.
Dit is de oorzaak van agressie naar ambulancepersoneel, zie je dat?

Want als dan de limiet overschreden is, dan past alleen maar boos zijn en geweld… Hier begint het al…

Ik vind het een welvaartsvraag en onbehoorlijk…

Wees blij dat je een auto-ongeluk kunt maken, dat je zo rijk bent met zijn allen dat je door een auto aangereden kunt worden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Weer bonje met de mods xinix?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Xinix, Ik had op jouw vorige opmerking al gereageerd waarop hij verdween. Helaas moet i khet nu weer verklaren. Deze vraag komt uit een EHBO groep die ik als kader instructeur les geef en ik moest het antwoord schuldig blijven. Er is dus niets agressief aan deze vraag. Gewoon eerlijke en goede voorlichting geven. Dat voorkomt agressie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Karin als je dat zegt, dan is dat zo en ik snap je helemaal, maar snap je ook wat ik zeg?
Dan krijg je het volledige antwoord nu... Het is zelfs zo dat als je te lang met een open wond zit, te lang dus om gehecht te worden, dan kan dat toch, dan snijden ze het een beetje bij zodanig dat de wond toch weer gehecht kan worden, dus zelfs al is het erg lang geleden, dus langer dan 8 uur zelfs... No bad feelingd Karin :-)
Binnen 6 uur!!!!
Bronnen: