jouw echte naam is jou gegeven door jouw ouders bij jou geboorte. Zij wisten op dat moment niet hoe jij later zou worden (of eigenlijk: hoe jij bent zoals jij nu bent).

Wat voor naam zou jij beter bij jezelf vinden passen?

Of zoek een omschrijving voor jezelf en vertaal het naar een taal die jij ontzettend leuk vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 wat een leuke manier, vooral de laatste 2 zinnen zijn inspirerend. ThX!

Andere antwoorden (7)

Door je hersens te gebruiken, ik bedoel: hoe moeilijk kan het zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd.
Door creatief te zijn......, Nick!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door er goed over na te denken en er één te nemen,waar je later geen spijt van krijgt,want hiet op GV krijg je niet snel toestemming om te veranderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het maken van een nickname geschiedt in twee stappen:
1. Typ je voornaam;
2. Plak "rr" achter je voornaam.
Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1 Draai b.v. je naam om en kijk of je daar iets origineels uit maken kunt.

2 Kijk eens om je heen in je huis of je daar niet iets aardigs van kunt brouwen. B.v iets als:

Pannenlapje,
Steelpan,
Roodroosje,
Dropje,
Haarspeldje
Zonnetje
Langhaartje
Hondekoppie
Libelle
Traantje

Kies er maar eentje uit, zou ik zeggen.

Gr. Ton
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb nog eventjes over je naam nagedacht en kom nog op: Little Miracle
Het is een kleine wijziging van je omgekeerde naam en het betekent: Wondertje..
Lijkt je dit niet leuk? Gr. Ton
door om je heen te kijken en alles wat je leuk vind opschrijven of onthouden en er thuis combinaties van maken. ik vond lilabengel wel heel leuk . dat las ik ooit eens in een of ander vrouwenblad maar goed het bestaat al en das vaak ook het grootste euvel. er zijn al zoveel nicknames. dus wees lekker creatief, en dan kom je vaak op de appartste namen. succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zoek een onderwerp vanuit je een van je beste eigenschappen, b.v. ben je creatief, zoek dan binnen dit onderwerp in alles talen mooie en bij jouw interesse aansluitende termen of namen.
Dan blijf je dicht bij je zelf, dat is het mooist voor je nickname .
Je kunt ook (dit is voor spirituelen leuk, ik weet niet of jij daar wat mee hebt) de naam van je (hoofd-) gids vragen. De naam van je gids is veelbetekenend omdat de klank van alle letters resoneren met de persoon die je bent!