Wat is een leuke activiteit voor twee mannen van boven de 50.

We willen twee mannen van 50+ een leuke activiteit cadeau geven, ze zijn niet homo en jong van geest, maar niet te sportief

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zou ze een pluim kunnen geven.
Dit zijn cadeaus in bepaalde kleuren waar je uit kunt kiezen en dit zegt dat iets over de waarde en de catergorie waar het invalt.

Zie hieronder de site voor meer info.

Toegevoegd na 45 seconden:
Ze kunnen dus zelf iets kiezen uit heel veel dingen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

slipcursus misschien, handig met e winter in aantocht
anneliez
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
is een leuke +
Avondje bowlen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toegangskaarten voor Laser Quest (of een vergelijkbare gelegenheid waar je kunt laserschieten). Laser Quest is een spel waar je samen met maximaal 18 anderen helemaal in op kunt gaan. In een speciaal pak gestoken, lasergun in de hand, word je met vrienden en/of collega's 'losgelaten' in de Laser Quest spelruimte.
Daar is het zaak om een opdracht te vervullen die kan veranderen van moeilijkheidsgraad en inhoud. Je komt terecht in een futuristische arena vol geluid-, licht- en rookeffecten. Daarbij wordt de nieuwste hi-tech apparatuur gebruikt. Dit is een spel dat niemand onberoerd laat en waarin je de dagelijkse beslommeringen even helemaal uit het oog verliest.
Mijn persoonlijke ervaring in zo'n gelegenheid was zodanig dat ik het graag aan anderen aanbeveel!
Amadea
13 jaar geleden
een jeux de boules spel....

Toegevoegd na 4 minuten:
is leuk om ook met het hele gezin te doen..een spel voor jong en oud
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Er staat geen 70+ in de vraag, maar 50+
Amadea
13 jaar geleden
Ha, dat is een betere foto!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
90+ bedoel je
Een parachutesprong, ballonvaart, slipcursus, enz.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
solextocht, of met die ouderwetse brommers, zoals kreidler en zundapp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Middagje autocoureur zijn in (geloof ik...) Zandvoort, op het racecircuit - Ferrari's ed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Een lekkere ontspanning, massage, relax behandeling in een Wellness Centre. Heerlijk ontspanning en verzorging en tegenwoordig door steeds meer mannen gedaan die zich weer lekker in een verzorgd lichaam en ontspannen geest willen voelen. Manicure, pedicure, overtollig lichaamshaar etc. alles is mogelijk! Veel mannen gunnen er zich de tijd niet voor en alleen doe je het niet zo snel als met z`n tweeën. Als je het dan cadeau krijgt is het ook wel spannend als je het samen uitprobeert. De meeste mannen zeggen nadien;" Dat moeten we vaker doen".
amc
13 jaar geleden
Golven, antislipcursus, verwenarrangement (massage ofzo), leuke workshop: koken, pottenbakken, improvisatietoneel etc. Het hangt af van wat ze leuk vinden en hoe prettig ze vinden om juist eens iets heel anders te doen dan normaal!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
alle mannen vinden dit leuk, zijn het getrouwde mannen raad ik aan de partners mee te nemen.

http://www.erotischdineren.nl/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha geloof best dat alle mannen dit (ergens) wel leuk vinden. Maar het is niet gepast. Met alle respect voor sommige een normale zaak, maar voor de meeste zal dit niet in goede aarde vallen om dit cadeau te krijgen. Voor de grap is het misschien nog leuk.
Wel leuk idee. Origineel! van mij dus een plus omdat het weer eens wat anders is.
een dagje uit, naar keuze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dagje Beeld en Luister museum in Hilversum. Leuk om oude herinneringen op de te halen.