Wat geef ik in vredesnaam mijn partner kado als hij 50 jaar wordt?

Alle afgezaagde abraham kadootjes heb ik al bekeken en vind ik drie keer niets... wil graag iets anders dan anders geven en het mag best wat kosten..Het is een heel sportieve man, verslaafd aan hardlopen en mountainbiken en zoals veel mannen gek op voetbal en mooie auto's.. heb half internet al afgestruind maar dat ene kado dat kan ik nou net niet vinden..wie heeft voor mij een super origineel idee?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
12K
jc54
13 jaar geleden
Knap hoor, van dat halve internet afstruinen, daar heb je zo'n 3000 jaar voor nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben ook al heel wat keren Sarah!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vier ik elk jaar... cryptisch misschien maar wel waar...

Het beste antwoord

Laat een zelf ontworpen glasinlood maken, met symbolen over hem / jullie. Zo'n glasinlood kun je aan de binnenkant voor een ruit plaatsen, hoef je verder niets voor te verbouwen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gaaf! tenk joe..

Andere antwoorden (8)

Een ticket voor de Marathon van New York, inclusief verblijf. En jij gaat zelf natuurlijk ook mee, om lekker de stad te bezichtigen en te shoppen.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Als ik van mezelf te werk ga ,dan gaat het niet zozeer om een artikel. Een lekker etentje samen of, liever nog, met het gehele gezin, is mij meer waard dan bijv. een boormachine.
Gebruiksartikelen die haal ik toch wel, als ik ze echt nodig heb.
Maar voor jou partner.........
Moeilijk als je betreffende persoon niet kent.
Maar toch, succes met je zoektocht, en gefeliciteerd met het heuglijke feit.
jc54
13 jaar geleden
Zelf rijden op een circuit op een track-day (snelle auto's). Of iets heel anders dan in jouw lijstje van liefhebberijen/hobby's' voorkomt: parachutespringen bijvoorbeeld (lekker adrenaline/actief, zoals hardlopen), gewoon iets wat past in zijn energie/passies maar wat hij nog niet ervaren heeft. Misschien iets wat jullie samen zouden kunnen doen: 'dirty weekend' in een hotel in combinatie met een ticket voor een wedstrijd van zijn favoriete voetbalclub... Of heel simpel en goedkoop: kaarslicht, zijn favoriete muziek, jij gekleed als een godin, samen dansen, zijn favoriete maaltijd opdienen, champagne... Jij als zijn partner zal hem als niemand anders (intiem) kennen: wees creatief in je keuze, speel met ideeen en imagine hoe hij erop zou reageren, daar kom je in mijn ogen een heel eind mee. Veel succes en veel plezier (persoonlijke noot: een mok gekregen met 'Het leven vangt aan bij 50'... helemaal waar)!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is onderzocht dat ervaringen meer gelukkig maken dan dingen. Voor zo'n speciale gelegenheid zou ik het dus zoeken in iets te doen, niet zozeer een groot voorwerp.
Boek een weekend een luxe hotel ergens in een mooie omgeving en regel in de buurt iets geweldigs om te doen voor hem. Racen op een circuit bijvoorbeeld, er zijn mogelijkheden voor leken om daar te rijden. Of een extreme sport op het strand. Een proefles vliegen (kan dat?).
Misschien afsluiten met een verrassingsdineetje waarom je wat goede vrienden uitnodigt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb mijn vrouw een hartslagmeter gegeven, een soort horloge waarmee je optimaal kunt sporten. Heeft ie dat al, dan is een nieuwe Ipod touch erg leuk. Goed te gebruiken in de auto of tijdens het sporten.

Ook een digitaal fotolijstje met jullie mooiste momenten van de voorbije jaren is erg leuk. Die moet je er dan vooraf even opzetten. Koop een Philips, die zijn erg goed en bieden de mogelijkheid om automatisch aan en uit te gaan.

Een weekend weg is misschien ook een leuk idee, of een ballonvaart.

Of een kookcursus (heb jij ook nog wat aan!) van zijn favoriete keuken.

Een abonnement op de Autoweek voor de rest van zijn leven is misschien ook wel wat.

Maar het is natuurlijk heel moeilijk voor ons om antwoord te geven. We kennen jouw man en zijn interesses niet.

Allemaal zaken die ik graag zou krijgen (al heb ik het meeste al). Succes en een leuke verjaardag toegewenst.
13 jaar geleden
een scheiding?

Toegevoegd na 53 seconden:
grapje hoor.
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn niet getrouwd dus wordt lastig....
:-)
niko
13 jaar geleden
okidoki.
Een weekend of weekje samen weg?? Naar een plek wat hij heel leuk vind.. Verwen hem eens met een nieuw lingerie setje en geef hem jezelf erbij ..( is gratis)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een Sarah of Abraham pop :D

Toegevoegd na 26 seconden:
En een surprise-party