Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kunnen mensen op commando verliefd naar iemand kijken,, als ze dat niet zijn ?

Toegevoegd na 3 minuten:
en dan heb ik het niet zozeer over acteurs, Maar gewoon doorsnee mensen die bijvoorbeeld bij je op school zitten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
868

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (10)

Alleen goede acteurs kunnen dat.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Volgens mij is dat niet zo moeilijk. Het is net zo moeilijk als verdrietig kijken of blij als je niet blij bent. Iemand die die gevoelens al eens gehad heeft kan ze nadoen.

Je hebt dat trouwens wel te maken met of een puberaal persoon of gewoon een treiteraar. Verliefd kijken terwijl je het niet bent is mensen bewust op het verkeerde been zetten en spelen met gevoelens. Dat noemen we nou niet aardige mensen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hoeft alleen maar rustig te kijken. Dat kan bijna iedereen. Maar weinigen zullen dat doen, natuurlijk. Tenzij je van misleiding houdt. Gelukkig zijn dat er niet veel in dezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat kunnen en doen heel veel mensen. Sommige misschien zelfs zonder dat ze het zelf door hebben ook nog!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Acteurs zijn ook mensen en gewone mensen soms goede acteurs; het verschil is soms maar flinterdun.
Veel mensen hebben ontdekt dat je andere mensen kunt manipuleren of bedriegen met enig acteerwerk.
Dus ja, mensen kunnen dat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja sommige mensen kunnen dat vrij eenvoudig en heel geloofwaardig er zijn ook figuren die daarvan veelvuldig gebruik van maken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit persoonlijke ervaring, Ja. Ikzelf kan het erg Goed, naar mijn idee vooral omdat ik in iedereen iets moois en leuks wie altijd. Iedereen is leuk, maar sommige meer. Als je zo denkt, kan je dus altijd naar iemand kijken alsof je hem / haar leuk vind. Oftewel verliefd kijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tuurlijk.

Dat heet flirten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan niet verliefd kijken, je bent verliefd. Sommige mensen trekken rare bekken en denken dan dat ze verliefd kijken. Ik vind het vaak vreemde grimassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk van wel. Alles heeft te maken met waar in de hersenen dit ontstaat. Van de glimlach is geweten dat het zijn oorsprong heeft in de hersenstam en daarvan is gebleken dat het niet geloofwaardig op commando kan gedaan worden. Verliefdheid lijkt me een zuiver emotioneel gebeuren en zou zich dus eerder in de buitenlaag van de hersenen situeren. En mogelijk dus op commando gefaket kunnen worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding