Kijk maar naar het filmpje in deze link van Spuiten & slikken. Ik denk dat het dan wel vrij duidelijk wordt:
http://www.101.tv/page/1012009/video/ffb0f307542dd5eaf03c04eebed86840
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb heel dapper het filmpje bekeken, maar het genot wat dat zou moeten geven zie ik mezelf niet bij mijn man doen. Hij heeft het ook nog niet gevraagd overigens en ik hoop dat zo te houden. Wat een gedoe zeg, dat heeft toch niks meer met de liefde bedrijven te maken? Zo klinisch met handschoenen en glijmiddels, en een man die geknield voor je ligt?

Ik hoop dat je het filmpje hebt gekeken, want dat is het beste antwoord.