Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Want dan ben je natuurllijk aan het slapen,een heel diepe slaap word het ook wel genoemd,je voelt en hoort het dus niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat je dan heel diep slaapt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
omdat je dan slaapt.
je hebt ook nooit kunnen na vertellen of er een grote vrachtwagen door de straat reed ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klinkt ongelooflijk maar heel soms wordt ik wakker van mijn eigen gesnurk :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik werd altijd stapelgek van het gesnurk van mijn ex. Hij wilde me eigenlijk niet geloven, tot die keer dat ie zich na het omdraaien ineens hardop afvroeg waar die klereherrie vandaan kwam. Dat was ie dus zelf ;p
Helaas was ie doorgaans inderdaad lekker diep in slaap dus dan hoorde hij het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoor mezelf wel soms, maar over het algemeen ben ik een hele diepe slaper.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je diep slaapt hoor je weinig en dus ook het snurken niet. Als je niet diep slaapt en dat is natuurlijk het geval bij slapen gaan en wakker worden, hoor je nog wel wat en dus ook je eigen gesnurk (ervaringsdeskundige).
Is je trouwens wel eens opgevallen dat je oren als eerste zintuig wakker worden, daarom past nog wel eens het roepen van je naam door iemand bij het wakker worden zo goed in je droom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding