Geloof je in dromen die uitkomen?

Stel dat je droomt over degene die je voor altijd in je hart zal koesteren. Iemand die je leuk vind, of tot over je oren op verliefd bent. Denk je dat dromen ook uitkomen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik had wel laatst een boek gekocht voor mijn moeder, met de betekenissen van dromen. Dat is toch best wel interessant. Bepaalde vormen, geluiden, kleuren, geuren en smaken beschrijven een situatie of gevoel. Ik weet niet of ze uitkomen, soms heb ik wel een déjà vu moment en als ik dan beter nadenk realiseer ik me dat ik het een keer gedroomd heb (maar wanneer?). Denk wel dat je enige actie moet ondernemen helaas :(

Uiteraard kunnen dromen uitkomen. Maar of de uitkomst nu is gekomen omdat je er over gedroomd hebt is weer een tweede.

Ik weet niet of dromen uitkomen maar ze zeggen/beteken wel iets. Soms hoop ik wel eens dat dromen uitkomen maar dat is weer een ander verhaal.

Natuurlijk komt er soms wel eens iets uit wat je droomt, maar het komt nog aanzienlijk vaker voor dat er niets uitkomt. Mensen zijn vaak geneigd om alles wat niet klopt snel te negeren en te vergeten en die paar kleine dingen die toevallig wél samenvallen te benadrukken en als 'tekens' of 'wonderen' te zien. Dit is niet alleen bij dromen het geval, maar bij zo'n beetje alles waarbij we stellen 'dit is zoooo bijzonder, dit kan geen toeval zijn'!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100