als je als man 1 keer op een jongen valt, ben je dan gelijk bi?

dus dat je verder alleen op vrouwen valt, maar dat je 1 keer op een jongen valt...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, tijdelijk homo denk ij

Het beste antwoord

Wel nee. Er wordt wel gezegd dat iedereen een beetje bi is. Ik ben ook wel eens gevallen voor een vrouw (nooit wat mee gedaan). Verder hou ik het lekker bij mijn huidige man -en dat gaat al weer 6 jaar prima-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Nee het zou kunnen maar waarachijnlijk niet. Je vond die jongen waarschijnlijk gewoon iets hebben waardoor je een soort van op hem viel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is nieuwschierigheid hoor, niet voorgevallen :P
op het moment dat je op een jongen valt krijg je het labeltje Bi?
NEEEEE, natuurlijk niet!!!!
bi, homo, hetro, lesbi.....daar moet je toch in het ALGEMEEN een bepaalde voorkeur voor hebben.

bij twijfel is het in ieder geval gewoon nee, tot je jezelf het tegendeel hebt bewezen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan, maar het hoeft niet zo te zijn. Over het algemeen word je ´bi´ genoemd als je in ongeveer gelijke mate op zowel mannen als vrouwen valt.
Eénmalig op hetzelfde (of juist het andere geslacht) vallen, is vaak iets experimenteels.
Als je je er fijn bij voelt, vooral verder experimenteren en ontdekken! Zo kom je er achter wat voor jou fijn is, en op wie je verliefd kunt worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niemand is 100% hetero of homo. Iedereen zit er tussenin, de een dicht bij de heterokant en de ander misschien wat dichter bij de homokant. Jij zit dus kennelijk ook niet helemaal aan de heterokant. So what?
Ik denk dat iedereen er anders over denkt. De een vindt je nu bi, de ander vindt het het nog hetero. Wat vind je zelf? Volg je eigen hart, je eigen mening. Niets van anderen aantrekken.