hoe kijk je scheel?

ik wil graag scheel kunnen kijken zodat ik youtube video's in 3D can zien (cross-eyed)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.1K

Het beste antwoord

Scheel kijken heeft met de spieren in je ogen te maken.
Het is een kwestie van oefenen.

Wijs met je wijsvinger naar het puntje van je neus en kijk er dan met beide ogen naar. Nu ga je je wijsvinger steeds dichter naar je neus brengen. Uiteindelijk ga je scheel kijken.

Als je heel goed oefent, kun je zelfs met 1 oog scheel kijken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk naar je neus.