Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kunnen, op alle mogelijke vlakken maar vooral op dat van gezondheid, de gevolgen zijn van vijf jaren lang thuis je echte geaardheid te verbergen?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

In de jaren dat je dit geheim bij je draagt, zul je angstig zijn, dus geen rustig en onbezorgd leven leiden.
Deze stress kan zijn weerwerking hebben op je gezondheid.
Meestal raakt geestelijke stress de 'zwakke plek' in je lijf.
Heb je bv snel last van hoofdpijn, dan zal je daar zeker vaak last van hebben. Voor een ander schiet het in de rug, of de buik. Nogmaals: Da's per persoon verschillend.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is exact wat ik zoek! Heel erg bedankt! +je en misschien later nog beste antwoord ;-)
Rieneke1
15 jaar geleden
plus!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Moolkeesje IVV, volgens mij ben je niet op zoek naar een antwoord,maar naar een bevestiging van je eigen ideeën. 1 seconde geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
En wat dan nog, Moolkeesje?
Wie weet helpt het iemand om een andere wending aan zijn of haar leven te geven.
Ik denk sowieso dat bepaalde, intermenselijke, vragen gesteld worden vanuit een persoonlijk probleem.
Als de vraagsteller werkelijk iets kan met een antwoord, is dat alleen maar winst.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Niks mis mee, je moet dit ook niet zien als aan, maar zuiver als opmerking. Het viel mij gewoon op, dat de vraagstellet uit is op bevestiging.

Andere antwoorden (4)

je moet enorm op je tellen passen, en dat geeft voortdurende stress.
bewezen is dat chronische stress het weerstandsvermogen aantast, dus het zal zeker z'n weerslag hebben op je gezondheid.
(Lees meer...)
Rieneke1
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mooi antwoord. Maar op welke vlakken van mijn gezondheid buiten stress?
Rieneke1
15 jaar geleden
ik denk dat het ook z'n weerslag kan hebben op je psychisch welbevinden.
blijkbaar moet je je anders voordoen dan je bent, of je niet goed genoeg bent.
dat kan er flink in hakken lijkt me: je zou geneigd kunnen zijn je minderwaardig te gaan voelen, terwijl je dat niet bent.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je hebt een +je gekregen van me ;-)
Rieneke1
15 jaar geleden
en dat terwijl ik geen hoofdletters gebruik, dank! ;))
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
IVV, volgens mij ben je niet op zoek naar een antwoord,maar naar een bevestiging van je eigen ideeën.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Moolkeesje, helemaal niet! Ik neem gewoon aan dat wat hier staat, klopt!
Dat zijn lange jaren geweest en dat moet je toch gemerkt hebben.
Depressief, chagrijnig, hoge bloeddruk, slecht slapen enz.
Ik moet er niet aan denken, de oplossing is dan ook, speel open kaart en vertel zo gauw mogelijk de waarheid op deze manier valt er toch echt niet te leven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ernstige psychische en gezondheidsklachten,
mogelijk chronische klachten.
Werk aan je herstel en kom uit de kast.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je na 5 jaar uit de kast bent gekomen,zal dat,hoe het ook is ontvangen, je een enorm gevoel van opluchting geven.
Het geen verstoppertje meer hoeven te spelen,zal m.i. alle eventuele negatieve gevolgen doen verdwijnen. Althans, zo zou ik het voelen!
Ik weet niet of dit op jou zelf slaat, maar toch gefeliciteerd!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing