hoe val je af in je gezicht?

Ik ben niet een van de slanksten, nooit geweest en daar heb ik vrede mee, ik ben wie ik ben, ik ben fit en ook lenig dus ach...

De laatste 2 jaar valt het me op dat mijn gezicht dikker is geworden, de rest niet, draag nog steeds dezelfde kleding, is niet strakker gaan zitten, ook nieuwe kleding is dezelfde maat en soms een maat kleiner... Maar mijn gezicht... ik snap het niet... ronde "edammerkoppies" zit bij ons in de familie en heb ik altijd gehad, maar nu is het meer een vatsige plofkop en een onderkin... dit haalt me nou niet bepaald op en ik erger me eraan... Maar hoe val je af in je gezicht? Ik bedoel, je kan moeilijk je hoofd op de trilplaat leggen of ermee gaan roeien of steppen...

Voor de duidelijkheid, dit is een serieuze vraag en ik ben niet iemand die denkt dat ze dik is terwijl dit niet zo is... Ik krijg het ook van andere mensen te horen...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.5K

Het beste antwoord

het is meestal niet mogelijk om to the point af te vallen. dus zoals in jouw je gezicht of bij een ander de vetrolletje op zn buik. Het is aan je lichaam om te bepalen waar je het verliest. Je kunt het wel ondersteunen bv door buikoefeningen maar in jouw geval kan ik eigenlijk niet verzinnen hoe je het waar kunt maken.

ik denk dat de enige oplossing afvallen is en maar hopen dat je gezicht slanker wordt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

je gezicht met regelmaat masseren geeft hetzelfde effect als dat je op een trilplaat vet oplost er zijn wel massage producten voor je gezicht in de handel..

Toegevoegd na 1 minuut:
drink veel water tijdens het gebruik van deze massage apparaten, ze drijven de vetstoffen eerder af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Plaatselijk vet verbranden kan niet. Je zal over je hele lichaam af moeten vallen. Er zijn wel cremés die pretenderen dat ze je gezicht minder dik maken maar de meeste daarvan onttrekken alleen vocht uit je cellen. Pas daar mee op want als je echt wil afvallen dan heb je dat vocht juist nodig om het overbodige af te voeren.
Als je het echt wil dan wordt het een abotje sportschool of zelf aan de slag met trimmen of sporten. Let hierbij op dat wanneer je obesitas hebt het wel verstandig is om met je huisarts te overleggen. Het kan zijn dat hij je aanraad om eerst een tijdje onder controlle van een phisiotheurepeut aan het werk te gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind het wel raar dat je alleen je gezicht dikker wordt? En dat terwijl de rest niet dikker wordt?
Ik weet dat van sommige medicijnen specifiek je gezicht dikker kan worden. Ik weet niet of je medicijnen gebruikt?
Misschien toch eens aan je huisarts vragen, mocht je daar toch eens zijn, misschien hou je vocht vast ofzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als de rest van je lichaam mager word gaat je gezicht mee dit had mijn oom ook hij begon gewicht te verliezen en dus ook in zijn gezicht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gezicht is een belangrijk onderdeel van het lichaam en is een van de onderdelen die je mooi wilt houden, zelfs als je ouder wordt. Men is dus altijd op zoek naar nieuwe methodes om dit te bewerkstelligen. In de media zien we veel modellen met hoge jukbeenderen en een slank ovaal gezicht. Met de volgende tips kun je dit sociale ideaal bereiken.

Toegevoegd na 2 minuten:
Lees hierover deze link:

http://www.snel-afvallen.nl/info/afvallen-hulpmiddelen/6-tips-om-van-het-vet-af-te-raken-in-je-gezicht/
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt het nou aan mij of staan er in deze bron alleen algemene tips om af te vallen en behalve de titel niks over afvallen in het gezicht?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies Fynnya!
of het je gezicht in zijn geheel slanker maakt zou ik je niet kunnen zeggen, maar je onderkin kan je te lijf gaan met gezichtsgymnastiek.
Rieneke1
13 jaar geleden
je kan ook een massage laten doen ofso,of het gewoon aan de huisarts vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn allerlei oefeningen die je kunt doen met je gezicht en je nek. Je moet er wel geduld voor hebben, want je moet dan wat spieren opbouwen. Het zou kunnen dat je dan niet vet verliest, maar een wat meer gespierd gezicht toont sowieso al beter dan minder gespierd. Ook voor je onderkin kun je oefeningen doen.
Je kunt eens op internet zoeken naar oefeningen. Ik heb vast een site met filmpje voor je opgezocht.

Overigens kun je met make up ook wel wat maskeren. Je zou een bezoekje aan een schoonheidsspecialiste kunnen brengen voor tips.