Om 11 uur vanmorgen pil ingenomen, om 12.45 overgegeven. Is het medicijn al opgelost geweest of niet?

Het gaat om paroxetine, een paardemiddel. Ik wordt echt heel ziek als ik niet de juiste dosis krijg. En dat terwijl ik er maar 1 in de 3 dagen slik....
Vandaag om 11 uur ingenomen, maar vanwege zwangerschapsmisselijkheid om 12.45 flink overgegeven. In hoeverre is het medicijn al opgenomen? Moet ik nog iets extra nemen?
Als ik te veel krijg wordt ik ook ziek.... en als ik te weinig krijg ook :(
is een heel naar medicijn met veel bijverschijnselen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik zou even de huisartsenpost bellen .. helemaal omdat je zwanger bent. ga niet af op advies wat mensen hier geven .. Een huisarts weet waar hij over praat en dan weet je het zeker!

Zou inderdaad uitkijken met medicijnen zeker tijdens je zwangerschap en er niet zomaar nog 1 nemen. Ik kan je wel melden dat als je de pil slikt en je moet binnen 2 uur na innemen overgeven, dat je dan opnieuw je pil moet slikken. Echter is elk medicijn weer anders, alleen als je er echt ziek van kan worden als je er 1 mist, zou ik snel ff bellen of je er nog 1 mag/moet nemen eventueel de huisartsenpost van het ziekenhuis bellen.

Het kan echter nodig zijn paroxetine tijdens de zwangerschap door te gebruiken. Als depressieve klachten of angstklachten terugkomen kan dat erger zijn voor de moeder en het kind. Uw arts zal in dat geval de laagst mogelijke werkzame dosis voorschrijven. Bovendien kan de arts meer controles uitvoeren. misschien is je dosis te hoog.. wacht niet langer en raadpleeg zo spoedig mogelijk een arts

Bronnen:
http://www.apotheek.nl/Medische_informatie...

lees de bijsluiter nog eens even goed na en als je twijfelt toch de apotheek of huisartsenpost bellen .het is best mogelijk dat het medicijn opgelost is maar kan ook zijn dat nog niet alles opgenomen is in je lichaam.

paroxetine is inderdaad een antidepressiva , dus lees in ieder geval de bijsluiter goed en neem anders contact op met je apotheker en/of huisarts(vermeld ook je zwangerschap ga niet zelf spelen met de dosering !!!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100