Wat schrijf/typ je aan iemand die terminaal is,(en liever geen contact wil),maar je wil degene wel een sms en/of kaartje sturen ?

Toegevoegd na 3 minuten:
excuus: contact moet bezoek zijn

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

dat je erg met die persoon meeleeft en er zal zijn als die persoon er toch nog om vraagt.maar dan wel in n kaartje,geen sms.je krijgt vanzelf te horen of die persoon t fijn heeft gevonden of zich er toch aan stoort.of zoek contact met zijn familie en vraag hoe t met die persoon gaat en of hij/zij t leuk zou vinden om post te krijgen.meestal zijn terminale erg down en weten ze neit zo goed hoe ze met de situatie om moeten gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Niets, Je respecteeert zijn wens

Toegevoegd na 2 uur:
Als hij geen bezoek wil een telefoontje is dan de meest close contact
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat je hem/haar veel sterkte wenst en dat je erg met hem meeleeft
en dat als hij wel bezoek wil ontvangen je graag een keer langskomt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies+1
als deze persoon heeft aangegeven geen contact te willen, dan zou ik dat respecteren.
hooguit zou ik dan een mooie kaart sturen met lieve groeten.
Rieneke1
13 jaar geleden
Allereerst zou ik geen sms sturen. Dat is veel te onpersoonlijk.

Je schrijft in een kaartje bijvoorbeeld:
"Hallo, ik heb gehoord over je huidige toestand en ik leef erg met je mee. Je moet weten dat ik altijd achter je sta en het enorm met je te doen heb. Voor de tijd die je nog rest zou ik graag je nog eens willen zien, want ik zou je graag nog op een leuke manier willen kennen.

Nogmaals sterkte,
groeten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stuur een kaartje.
Ik denk aan je.
Is al genoeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je zou een kaart kunnen sturen met erop

altijd in mij gedachte..
veel sterkte..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Hoe moeilijk het misschien ook is .. het is van belang denk ik de wens van wie dan ook te respecteren die geen contact wil en zeker iemand die niet zo veel tijd meer heeft op deze aarde zou ik met rust laten als dat de wens is.
Sterkte