Je loop alleen wel grote kans om 's nachts wakker te worden en eruit te moeten om nar de wc te gaan. En in de nacht loos je ook het meeste afvalstoffen he, gaat wellicht ook makkelijker als je blaas leeg is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een volle blaas geeft aan dat er urine (afvalstoffen in zitten) afvalstoffen te lang in je lichaam houden is nooit de beste manier. Buiten dat kan je lichaam zich in je slaap gaan ontspannen en wordt je wakker in een warm nat bedje. Wat jij wilt ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Te lang wachten met urineren zal niet leiden tot het scheuren van de blaas (zoals Broodje-aapverhalen ons doen geloven), maar het leidt er wel toe dat bepaalde potentieel giftige afvalstoffen niet kunnen worden afgevoerd en zich in het lichaam zullen ophopen.
En ... dat kan niet gezond zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een volle blaas gaan slapen lijkt me niet slim. De slaap zorgt ervoor dat de afvalstoffen uit je lichaam worden afgevoerd en als je een volle blaas hebt kan dit niet optimaal. Het is ook niet goed om te lang een volle blaas te hebben en als je slaapt is dat toch zo'n 6-8 uur ongeveer.
Verder zou ik nooit in slaap kunnen komen met een volle blaas maar dat terzijde :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, je hoeft dan alleen maar geen wekker te zetten...

Toegevoegd op 12-05-2009 21:45:26
it will empty by itself eventually...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Neuh, maar het is ook niet slim.
Ik geloof niet dat je nieren slechter gaan werken met een volle blaas, maar het gaat uiteindelijk wel zeer doen als je het maar op blijft houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mij is het niet goed om met een volle blaas te gaan slapen, je moet er weer uit om je blaas leeg te maken,en je slaapritme is weer helemaal van slag, heel irritant!!