Slik jij " de pil" weleens door ?

En had je toen nare bijwerkingen of doorbraakbloedingen ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ff vraag van een vent........ wat moet je er dan mee doen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad.. Dient het gebruikt te worden als zuigtablet ofzo?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laat ze maar lezen ...worden ze misschien een klein beetje wijzer van .......misschien hebben ze geen vriendin maar zijn ze wel geiintereseerd in pilgebruik en alle ongemakken die bij het vrouw zijn horen ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is dit het antwoord op de vraag van Farstar?
Antoni
14 jaar geleden
Wat flauw dat niemand de vragen van kempo en Jinx wil beantwoorden! De eenvoudigste variant van "de pil" wordt drie weken achter elkaar geslikt, en daarna één week niet. Wie "de pil" dóórslikt, stopt dus in die ene week niet met slikken. Meer informatie op http://nl.wikipedia.org/wiki/De_pil
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL
Antoni, Bedankt!

Het beste antwoord

Ik zelf niet.....maar mijn vroegere vriendinnen wel....zij hebben doktoren gevraagd of het ok was....maar zij hebben er nooit last van gehad. Er wordt gedacht dat je maandelijks moet stoppen om te zien of alles nog ok is...maar dat schijnt niet nodig te zijn. Ik neem aan dat het per lichaam verschilt.....maar de voordelen zijn duidelijk.

Toegevoegd op 12-05-2009 17:53:41
Vraag het voor de zekerheid altijd eerst even aan je huisarts....GV is goed, maar je eigen lijf verdient beter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

ik deed het ook wel eens.
soms wel een half jaar.
de een zegt dat het schadelijk is de ander niet.
je krijgt geen doorbraakbloedingen. maar doktoren spreken elkaar nog tegen.
ik heb als langst de pil 2 jaar geslikt zonder pauze en ben nu zwanger van de 2e, bij mij dus niets naars.

x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Net als met 't condoom... Die wordt ook schromelijk overschat als zijnde veilig. In de praktijk gaat 't heel vaak mis met condooms.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gefeliciteerd!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik bedoelde te zeggen na 2 jaar slikken ben ik gewoon zwanger kunnen worden, de 1e kwam alleen door de pil heen, omdat ik toen (sorry) diaree heb gehad en dan werkt hij niet, de 2e ben ik gewooon gestopt met de pil hoor, sorry voor de onduidelijkheid.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en dank je edo
Heb ik ook gedaan, nee geen rare bijwerkingen maar wel erg ongesteld nadat ik volgende keer weer aan de beurt was.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee nooit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Antoni
14 jaar geleden
Jij bent dan ook een jongetje, Sandesh!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hehehehehe
Ik slik de pil ook wel eens door, omdat het me dan niet goed uitkomt of als ik er absoluut geen zin in heb om ongesteld te zijn. Ik heb geen last van doorbraakbloedingen gehad en ik had geen nare bijwerkingen. Mijn eerste ongesteldheid na de periode van doorslikken is wel altijd minder hevig. Als ik een tijdje ''normaal'' de pil slik zonder doorslikken wordt de ongesteldheid na de 2de keer weer gewoon.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik slik hem ook wel eens door. Meestal zo rond vakanties. Tijdens een trektocht door de bush van Afrika zie ik dat ongemak nooit zo zitten. Ik heb er nooit nadelige gevolgen van ondervonden.

Wel één keer een heel erg extreme menstruatie na het stoppen, maar meestal gewoon normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, en ik heb er nog nooit het kleinste beetje last van gehad. Ik heb het aan mijn huisarts nagevraagd en je mag je pil onbeperkt blijven doorslikken zonder problemen. Sommige vrouwen krijgen toch bloedingen, maar ik heb daar nooit last van gehad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
doe het ook al jaren, geen centje pijn - nagevraagd bij huisarts, zegt ook dat het geen enkel probleem is - je wordt namelijk met de pil sowieso niet meer ongesteld in klassieke zin, omdat er ook geen beschermende laag meer kan worden opgebouwd in je baarmoeder. het is meer wat "spotting"wodrt genoemd. Overigens kan dat ook weleens voorkomen, onverwachts, als je de pil lang doorslikt maar ik heb daar nog nooit last van gehad, en ik ben niet vaker dan 1 x per jaar "ongesteld"!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb ook de pil regelmatig doorgeslikt en nooit last gehad van bijwerkingen of doorbraakbloedingen. De bloeding was bij mij ook niet erger als ik een stopweek had na een tijdje de pil te hebben doorgeslikt. Ik heb de pil nooit langer dan 2 of 3 maanden doorgeslikt, soms vond ik het handig met vakanties en examens.
In de bijsluiter van je pil staat ook meer informatie over het doorslikken van de pil, maar overleg anders met je (huis)arts als je twijfelt.