Ik voel me het laatste halfjaar erg lamlendig, ben ik ook nog12 kilo aangekomen. Is dit normaal?

Ik ben dus 12 kilo aangekomen, er is al meerdere malen bloed geprikt, 1 keer afwijkende schildklierwaarde, nu is alles weer normaal.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (4)

Normaal? Dan zouden heel veel mensen 12 kilo in een half jaar moeten aankomen, voordat je dit 'normaal' kunt noemen.
Zoals bij alle medische vragen hier: Vraag om medisch advies, zelfs een ervaren dokter kan niet zeggen wat er met je aan de hand is na je korte vraag.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
precies +1
Ik denk niet dat het normaal is, ik zou zeggen ga eens naar je huisarts, en laat bloed prikken.
Daar kunnen ze een heleboel aan zien!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is al meerdere malen gedaan, staat er..-1
Nee, maar het een kan wel met het ander in verband staan. Misschien moet je een afspraak met je huisarts om te kijken of er een oorzaak te vinden is. Als je dit niet wilt, kun je ook wat dingen gaan doen waar je positieve energie van krijgt en die ook goed voor de lijn zijn. Ik denk hierbij aan een fietstocht of een wandeling maken. Als je daarbij ook nog op je voeding let, kan dit misschien helpen. Met op je voeding letten bedoel ik: Gezond eten, dus veel verse groenten en fruit, volkoren producten en mager eten. Als dit ook geen invloed heeft, zou ik echt naar de huisarts gaan.
In ieder geval sterkte ermee en ik hoop dat je snel weer wat energie krijgt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt er op dat er ergens in je leven iets goed fout zit.
Je klachten lijken wel erg veel op schidklierprobemen, maar als dit nu goed is , is het waarschijnlijk iets anders.
Hoe sta je in het leven? Ben je gelukkig?
Leuk werk? Goede relatie? Heb je wel tijd voor je zelf?
Voldoende ontspanning? Moet je niet te vaak op je tenen lopen? Kan je het leven goed aan of ben je er moedeloos van? Moeilijke vragen zeker als je, je lamlendig voelt.
Probeer terug te gaan in de tijd dat je het nog niet had.
Toen je , je nog fit voelde.
Wat is er sinds toen veranderd in je leven?
Misschien vind je daar je antwoord.
Waarom en waardoor ben je zo aangekomen?
Compensatie van iets anders?
Stel je zelf deze vragen om dit uit te sluiten.
En schroom niet om toch weer naar de dokter te gaan als je hier niet uit komt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het puntje op de i... +1