enquete in vullen via de pc

via de pc vul ik graag enquetes in,maar op het eind willen ze altijd weten want je inkomsten zijn.
Waarom is dat nodig, wil dat wel voor me zelf houden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

dat is om een globaal overzicht te maken, om in te voeren bij bv mensen met zoveel inkomen .. ander bv met een uitkering vallen weer in een andere groep
zo kunnen ze je de reclame of informatie op maat sturen
er word verder met die informatie niets gedaan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sterredag
13 jaar geleden
en voor de niet commerciele enquetes is het om te kunnen vergelijken hoe mensen vanuit een ander inkomsten niveau op elkaar lijken of juist van elkaar verschillen. Voor de algemene statistieken. je kan dan vaak wel ook aangeven dat je dit liever niet zegt. En meestal gaat het toch maar om een schatting en niet hoeveel precies, beneden modaal, modaal, boven modaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies sterredag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bedankt voor je antwoord

Andere antwoorden (2)

Zodat ze weten wat voor persoon jij bent zodat ze gerichte reclame acties jouw kant op kunnen sturen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet er op letten,dat ze je antwoorden vertrouwelijk behandelen, anders heb je kans dat ze je gegevens verkopen aan commerciële bedrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat weet je nooit zeker