Zo'n plakkerige zooi krijg je alleen maar als je uw joint zo los draait dat de teersappen een weg kunnen vinden naar beneden.
Hoe strakker, hoe beter die ook zal smaken en hoe minder er teer naar beneden gaat meevloeien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat er oliën loskomen bij het roken van een blow is juist goed ,alleen als je het kan zien op de vloei.
gaat het verder en word het een soort pek dan is de wiet niet goed gespoeld met kweken .
en zo strak mogelijk draaien zal ik niet doen dan trek je de longen uit je lijf voor een hijs en heeft trouwens niets met de pek te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit ervaren onderzoek is gebleken dat het te strak draaien van uw jonko niet ten goede doet tot het eindresultaat van uw tip. Een toelichting op het geen waar het over gaat is, het vocht hoopt zich op, op de plekken waar de jonko te strak is gedraaid. Dit zal er voor zorgen dat de teer zich ophoopt in uw tip.

In het vervolg verwachten wij van u dat u uw jonkos niet meer zo strak zult draaien. Belangrijk is dus dat u er voor zorgt dat de verdeling van uw rookwaren goed is verdeeld voor u uw jonko dicht draait. Het gevolg daar van is dat u weer heerlijk kunt genieten van uw Hollandse groentes

Heeft u op dit moment toch last van een teer tip. Dan hebben wij de oplossing voor uw probleem in een paar simple stappen.
1: verwijder een klein gedeelte van de onderkant van uw tip.
2:blaas zachtjes in uw tip zolang mogelijk. Dit zorgt er voor dat het vocht verdrijft op de stak gedraaide locatie, als deze fase voor bij is is het probleem opgelost.
3: tik de as van uw jonko op een desbetreffende aangewezen locatie.
4:zet de jonko aan uw lippen en geniet verder van uw rookwaren.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Het doet er niet toe of het strak of los is gedraaid het moet gewoon gelijkmatig verdeeld zijn.