Niet verkouden zijn

Als je verkouden bent, kan je vaak niet geopereerd worden. Pas als je weer beter bent, kan alles doorgaan. Als de operatie héél belangrijk is, gaat de operatie wel gewoon door.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in de meeste gevallen word er niet geopereerd wanneer er een verkoudheid of een griepvirus aanwezig is
niet zozeer om dat de narcose niet werkt maar om eventuele infecties
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet in staat bent zelfstandig te ademen en de operatie is noodzakelijk, dan wordt je geïntubeerd en zonodig met de beademingsmachine in leven gehouden.
jc54
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je wordt altijd beademt en geintubeerd met narcose.