Zeer vaak, maar ik ben er van overtuigd,dat ik dat niet doe. Het kost mij n.l veel te veel moeite me om te draaien. Daarvoor moet ik eerst rechtop gaan zitten, me draaien en dan weer gaan liggen. Vroeger toen dat nog makkelijk ging,was het in ieder geval zo'n 20 a 30 keer per nacht, schat ik zo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat is ongeveer 40 keer per nacht. Ongeveer om de 15/20 minuten draaien we om.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik denk ik heel veel,
ik draai als ik nog wakker lig wel 10 keer dus als ik slaap zal ik t zelfde wel doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef alleen antwoord als je het zeker weet.
Ik weet oo wel dat ik me vaak omdraai als ik gewoon lig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat loop je te katten Mitch001?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoezo wat loop ik te katten?
Je hebt niks aan een "volgens mij" RUIMTESTATION: MAN: wat waren ook alweer de coördinaten van de landingsplaats?
PERSOON: volgensmij 400 :4500. CRASH TOETS WISKUNDE: vRAAG: wat is 16364849 % x 263647492 - 283839,03048 JIJ: uuuh... Volgensmij ....
50 ONVOLDOENDE Je hebt er gewoon niks aan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
pffffff slecht geslapen zeker te veel liggen draaien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk ik slaap...dus ik gok dan maar hoeveel ik draai
maar ik zal mijn man vanacht vragen naar me te kijken heel de nacht dan kan ik je morgen een precies aantal opgeven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stil is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat hoor je...?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het geluid dat ik een nieuw bericht heb
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
whahhaha fijne avond nog Mitch001
;-))