Is er nadat ik over het lijden heen ben, een nieuw begin?

het lichaam afleggen en de geest geven

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja er is een nieuw begin!!

Zodra je je verleden en je pijn werkelijk en echt hebt geaccepteerd. Niet goedkeuren of fijn vinden, maar wel onvoorwaardelijk accepteren dat het een onderdeel van jouw wezen uitmaakt. Als je jezelf al niet accepteert, hoe moet de rest van de wereld dat dan doen?

Zodra dat echt lukt, kun je de 'geleerde lessen' vaststellen. Wederom ZONDER waardeoordelen. Maar wat zou je anders en beter kunnen doen, met welke beperkingen moet ik domweg rekening houden, zijn er nu eenmaal.

Als je dat voor elkaar krijgt (dus onvoorwaardelijke acceptatie en geleerde lessen), dan heb je reuzekracht...en kun je werkelijk opnieuw beginnen!

Klinkt een beetje simpel, is het heel zeker niet. En tevens je enige en heel mooie mogelijkheid. Zal jij es zien!....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat is er elk moment, ADDY...

Lijden is er ook elk moment, waar kijk je naar dat is de vraag... Naar welke kant van de medaille... Het lijden of het leven?

Leven is lijden, daar ontkomt niemand aan...

Maar je kunt kijken naar het leven en dan is er geluk, want het lukt altijd als je kunt kijken...

Geluk is als het lukt...

Je mind is een vergrootglas, daar waar je heen kijkt, dat wordt groter... Hou het geluk in de gaten dan wordt dat groter...

meer hoef je nooit te doen...

:-))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedoel je een soort van reïncarnatie?

Je ziel leeft dan voort in een nieuw lichaam. Het principe is mooi, maar ik ben er voor mezelf nog niet uit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als water door de handen heen, alom verglijdt de tijd. Het leven is een lach en ween, maar kent ook somberheid. Maar telkens weer na ieder dal, is er een weg weer terug omhoog. En vindt je na de duisternis, een gouden regenboog.