Vitamine E creme op je oogleden smeren?

Het kan dan in je ogen komen ja. Maar afgezien van dat: heeft je ooglid niet ook vitamine E creme nodig? Het is toch ook huid? Nodig in de zin van: zoals je andere huid dat ook 'nodig' heeft. Dus geen antwoorden als: "Je huid heeft überhaupt geen creme nodig" graag.

Toegevoegd na 1 dag:
Ik wil het doen om minder rimpelvorming te krijgen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.8K
itsme
13 jaar geleden
nou, dan zal ik maar geen antwoord geven...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vitaminen werken in ons lichaam als katalysator in de spijsverteringsprocessen. Het doet dus helemaal niets als je dat op je ogen smeert.
We smeren ook geen vitamine C op ons lichaam om gezond te blijven. Dat doet echt helemaal niets en is weggegooid geld richting commercie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beweer je dat vitamine E creme overal op je huid zinloos is?

Antwoorden (3)

Ik denk dat je beter een speciale creme voor de plek rond de ogen kopen,.
de huid rond de ogen is vaak veel gevoeliger,
13 jaar geleden
Nee, creme erop smeren die je ook voor de rest van je gezicht gebruikt is geen goed idee. Het is zelfs geen goed idee om speciale oogcrème te gebruiken. De huid van het lid is erg dun. Als je daarop iets extra's smeert is de kans groot dat je een allergische reactie krijgt. Mocht je make-up gebruiken dan is het oog belangrijk om alle resten er zorgvuldig af te halen en verder de huid laat kalmeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ons lichaam is uitstekend uitgerust om zonder welke creme dan ook door het leven te gaan.
Prachtige talgkliertjes in de huid bijvoorbeeld.
Al die cremes en andere troep zijn commerciele produkten, waar onvoorstelbaar veel geld mee verdiend wordt.
Nergens voor nodig.