Wat zijn de eigenschappen van een: Veeleisende smartphone gebruiker?

Hoe oud zijn deze personen, waar wonen ze vooral, hoe kan ik ze typeren. Ik zou graag zoveel mogelijk informatie willen verwerven over een Veeleisende smartphone gebruiker.

Hoe ziet deze persoon eruit!

Alvast bedankt

Toegevoegd na 6 dagen:
Denk hierbij aan leeftijd, woon je in een stad of dorp, waar gebruik je hem voor, ping je veel, mail je veel, wat is je woon situatie, heb je een vriendin, ben je getrouwd, verloofd?

Als je zo veel mogelijk antwoord op deze vragen wilt geven ben ik je hartstikke dankbaar!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (1)

blackberry, 30jaar, man werk in de horeca, middelgrote stad,telefoon gebruiken is 's ochtends het eerste wat ik doe 's avonds het laatst, woon in koop appartement!

Nou daar heb je al wat info succes met de rest!

Tip gooi een vragen lijst op twitter en evt facebook

Toegevoegd na 10 uur:
Gebruik hem voor alles zelfs als de computer vlak bij staat! Ping twitter google talk facebook! Internet searches weervoorspelling boodschappenlijstje winkelen en email!

Echt alles dus behalve bankzaken en online betalingen....
Rest heb ik al redelijk beantwoord behalve, ja een vriendin waar mee ik samenwoon