Wat zou een leuk cadeau zijn voor iemand die spiritueel is ingesteld?

Deze persoon heeft zich verdiept in holisme, word binnenkort Reiki-master en heeft de wens om eens naar India te gaan om puurheid te bereiken.

Wat dit allemaal precies betekend weet ik eerlijk gezegd niet. Zijn er mensen die hieruit genoeg kunnen afleiden?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.2K

Het beste antwoord

Die heeft waarschijnlijk al erg veel op dat gebied.

Ik zou geven:
1 flesje met aarde,
1 flesje water,
1 flesje met een lucifer (staande voor vuur) en
1 flesje met lucht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (27)

Een mooi boeddha beeltje.
Een dromenvanger.
Wierook met standaartje.
Een speciale kruidenthee bij de theeshop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kies een mooie steen. Gewoon op gevoel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een ouija-bord. Staat garant voor vele uren spiritueel plezier!
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Een mooie pendel
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een pendel moet een heel eigen persoonlijk item worden en is dus het beste uit te kiezen door de persoon van wie hij wordt zelf
Een beeldje van vishnu of boeddha (wel de smalle)
Een wierookbrandertje met wierook
Een reisboek over India of het boek Holy Cow.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cd's met mooie spirituele muziek/achtergrondgeluiden..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een abonnement op de happynez
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
MIYU THE GAME is genomineerd voor speelgoed van het jaar 2009 (spirituele spelbord)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja doe maar, maar vooral omdat ik Tais Teng de royalties zo gun! You go, Tais! Lijkt me nou weer niet zo'n hele goede keuze omdat het voor kinderen is bedoeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is voor de leeftijd vanaf 8 tot 296 jaar.
Niet specifiek voor kinderen dus.
Een CD met mantra's, bahjans, en kirtans van Krishna Das
(zie YouTube)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een glazen bol?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een witte sjaal.Hiermee wens je iemand verlichting toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heel pragmatisch.... Geld!
Zo 'reis naar India is niet goedkoop!!

Wil je dat niet geven, wat dacht je dan van
Een lonely planet of een andere reisgids over India?

Wat ook leuk is....
Een naambordje met zijn titel (Reiki-master) voor bij de voordeur!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een beeld(je) van een beschermengel misschien...?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mooi meditatiekussen of bankje, een klankschaal.

Een cadeaubon van een goede mooie spirituele winkel met een ruime keuze aan producten. Zoals bijv. Mystiek in Rotterdam, een geweldige winkel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een jaarabonnement op Skepter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lijkt me in elk geval een kado waar desbetreffende persoon nog heel veel aan kan hebben. Plusje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Uitstekend antwoord...je moet datgene geven waar de persoon nog niets van heeft of niets van weet. Zo blijf je leren. +1
Een tegoed kaart voor psychologische hulp.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is best interessant om je te verdiepen in bepaalde dingen, maar toen ik in je vraag het volgende las gingen mijn nekharen overeind staan: "en heeft de wens om eens naar India te gaan om puurheid te bereiken." Maar overal zijn tegoedbonnen voor, je kunt gewoon met word een papiertje maken, en dan telkens als hij gaat stuurt hij het bonnetje naar je en maak jij het geld over!
Koop in een winkel waar ze mineralen e.d. verkopen een mooie gepolijste steen, puur op je gevoel.
Draag deze steen een aantal dagen bij je.
Als je deze steen gaat geven aan deze persoon, houdt de steen dan in je handen, sluit je handen, kijk deze persoon in zijn ogen en wacht.
De steen zal nu op je gevoel reargeren en waarschijnlijk zal je emotioneel worden samen met een heel fijn gevoel van binnen, open je handen en geef de steen weg.
De door jou gemaakte verbinding tussen jou, de steen en de persoon. zal altijd blijven bestaan.
Ook al geloof je hier niet in, het zal toch werken.
Door het geven van die steen, geef je een stukje van je zelf, een stukje liefde.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Wat zou een leuk cadeau zijn
voor iemand die spiritueel is ingesteld?"

Liefde, vertrouwen en vriendschap;

voor een spiritueel ingesteld persoon
is dát het puurste cadeau wat er is;

voor die persoon zou dát ALLES betekenen;
het is IETS wat geestelijk (=spirit) is;
en het heeft NIETS met materie te maken;

maar als je tóch wat wilt geven,
vervul dan de wens (of een deel van die wens)
van die persoon;

je zegt immers:
"hij heeft de wens om eens naar India te gaan..."
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alom, heel mooi antwoord! +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Jeanette thnx; en wat je geeft, dat krijg je terug:
een dikke +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je wel Alom! Warmte krijg je nu van mij terug!
Een DVD met een goede Hindi-film, een reisgids voor India (er zijn daar ook lui die allesbehalve puur zijn...) en wat dacht je van een sari?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spirituele mensen willen graag krijgen wat jij zou willen geven. Het gaat hun niet om het kado, het gaat hun om dat jij dit speciaal hebt uitgekozen.

Ga eens een new-age winkel binnen. Denk aan die persoon en koop iets wat JIJ heel leuk vindt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Spulletjes van Lush misschien
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LP van de Beatles"Sergeant Pepper lonely Hearts -club-band. Wel met orginale hoes.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry; drukfout originele hoes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Iemand die spiritueel is ingesteld, zal met het allerkleinste in materie al heel blij zijn wanneer je dit uit liefde geeft, wat ik kan voelen bij je vraag.

Geef die persoon, liefde een knuffel en dat zal een groots cadeau zijn! En wanneer je persé iets wil kopen, is een knuffelsteen misschien heel mooi. Je kunt deze natuursteen vrijwel in elke spirituele winkel kopen. Ze zal vrijwel zeker deze steen dan altijd bij zich dragen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een spiritueel boek of film.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een bergkristal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een mooi zelfgemaakt gedicht recht uit je hart evt. aangevuld met een zelfgebreide sjaal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een doe het ZELF-kit...

Een zoeker zal nooit wat vinden vooraleer hij vinder wordt...

Raad de persoon af om naar India te gaan voor spirituele ervaringen, das war einmal, je moet nu in het westen zijn...

Maar een spirituele Doe-het-ZELF-kit geven is een goede optie... Je kunt dat fruit in doen en groentes en dergelijke... vergeet vooral niet ZELF-rijzend bakmeel...