Waardoor kan dit komen?

Mijn broer heeft over zijn hele arm rode vlekjes. Het zijn geen bulletjes. Ze jeuken of irriteren niet, maar we zoudn toch graag weten waardoor het komt. Hij eet erg ongezond, 5 tot 9 koekjes per dag... Misschien ligt het daar aan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

IK heb exact het zelfde maar dan op mijn schouders en mijn bepaalde delen van me boven arm. BIj mij is dit eczeem ik ben er voor naar de huisarts gegaan, en ik heb er zalf voor protopic. Tevens zit ik ook bij een dermatoloog. Het eten kan er wel invloed op hebben maar dan moet het in extreme vormen zijn dus zoals hij 5 koekjes per dag dat is veel, maar aan andere kant
Ik heb eczeem en soms krijg ik erge opstoten ook al eet ik gezond

Ik zou de huidarts raadplegen als ik jou was.
Deze bultjes kunnen makkelijk verholpen worden door zalf dat je kan krijgen van je huisarts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

heeft hij ze altijd, of alleen af en toe? En alleen op zijn arm, of overal?
willen jullie weten waar het van is, of weet hij het zelf ook niet? anders: gewoon aan hem vragen

heeft hij net de coniferenheg gesnoeid, de vuurdoorn bijgeknipt, ijzerhard uit de tuin getrokken, ruzie gehad met de kat of een ander huisdier?
zijn het prikjes van een injectienaald?

van koekjes eten krijg je geen rode vlekjes.
hooguit van een ongezond eetpatroon een doffe huid.
of galbulten van met gif bespoten aardbeien of chocola.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alergie op bepalde eten(koekjes) of drinken!?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doet hij bepaalde sport of hobby waarmee hij zijn arm ergens tegen aan doet, bijvoorbeeld gitaar of tennis.