Als je hun volledige naam weet en het allerliefst nog het adres c.q. woonplaats waar ze toen verbleven, kan je ook proberen om via de betreffende gemeente een brief te sturen. Zij zullen voor je uitzoeken waar die persoon naar toe is verhuisd en de brief daar naar toe sturen. Je krijgt dus niet het adres, maar wel de mogelijkheid dat die persoon je brief ontvangt en je terugschrijft. Zo heb ik onlangs een oude vriendin na 10 jaar weer teruggevonden. Ik wist waar ze toen woonde, heb een brief geschreven en de gemeente om hun medewerkering gevraagd en jawel, na twee weken ontving ik een brief van haar!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Een advertentie plaatsen en daarin vragen of die genoemde personen zich willen melden en hen daarna om hun adres vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In de bron een pagina met verscheidene zoekmogelijkheden.

Met Zoek+ vind je meer! Zoek eenvoudig in verschillende zoekmachines en met handige zoektrucs. Selecteer in het menu hierboven een zoekmethode die het beste past bij uw zoekvraag.

Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga naar de gemeentes toe waar ze kunnen zitten en geef daar aan dat je heb op wilt sporen. De gemeente kan hen achterhalen vaak en zal hen dan een bericht sturen met de mededeling dat je naar hen op zoek bent, met je gegevens erbij. Zij hebben dan de keus contact met jou op te nemen of niet.
Je kunt ook online en in kranten adverteren of kijken of een bekend tv-programma een oproep voor je wilt plaatsen, zoals opsporing verzocht (weet niet of ik dat goed heb dus pin me er niet op vast)...