Waarom schreeuwen en gillen (jonge) meisjes om schijnbaar helemaal niks?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
6.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe oud zijn die jonge meisjes waar je het over hebt? Drie, zes, veertien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jonge meisjesvan 11-15 vooral heb ik de indruk

Het beste antwoord

tja waarom gillen we zo.
het is een manier van uiten maar ook een manier van sensatie denk ik, hoe harder je gilt om een spin hoe harder mijn zusje ook ging gillen, het steekt onderling aan. ik denk niet dat per definitie elk meisje gillerig is, ik denk dat meer dan 50% word aangestoken door het wel gillerige meisje.

x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

hysterie... Jonge meisjes weten nog niet met hormonen om te gaan. Mede als met hun emoties
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meisjes (en vrouwen) uiten hun emoties makkelijker dan jongens (en mannen).
Heel jonge meisjes kunnen hun plotselinge heftige emoties nog niet in woorden uitdrukken en schreeuwen/gillen dan. Als ze wat ouder worden kunnen ze leren om minder te schreeuwen en te gillen, maar niet ieder meisje leert dit af. Er zijn ook vrouwen die makkelijk gillen en schreeuwen.
Het feit dat je schrijft: 'om schijnbaar helemaal niks', daar zit het hem in het woord SCHIJNBAAR. Dit geeft aan dat het schijn is en dus niet wat het lijkt. Voor de meisjes is dat waar ze voor gillen wel degelijk iets wat (heftige) emoties teweeg brengt. Deze emoties kunnen positief of negatief zijn. Ik denk zelf aan schrikken, het idee van iets vies (dit is ook een objectief begrip, dus niet voor iedereen gelijk) en het zien van iemand die ze heel leuk vinden (popster?).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Dounja (maar dat mag ik dan weer niet)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nu moet je weer gaan oppassen dat je, je limiet niet bereik Doenja;)