Ik zou met mijn aandacht naar binnen gaan en kijken wat zich daar afspeelt en dat allemaal tegen het licht houden... Ik zou kijken wat ik wel kan? Ik zou kijken of ik ergens plezier aan kan beleven zonder dat ik iets anders doe dan kijken naar binnen en wat zich daar afspeelt... Ik zou dan, als ik iets gevonden had wat plezier zou opleveren, blijven op dat punt dat plezier of geluk oplevert... Ik zou niets anders doen dan daarheen gaan... Naar het geluk... Ik zou in mezelf gaan dansen, in gedachten en ervan genieten...
Ik zou dan denken dat wat ik meemaak gaat iedereen meemaken, vroeger of later, dat ik niet ik alleen maar iedereen op enig moment... Het is komen en gaan, komen en gaan... Alles op zijn tijd en onderwijl geniet ik... Ik geniet van alles wat ik voel, denk en ervaar... Zolang als ik dat mag, doe ik niets anders dan daar blijven...
Ik zou dankbaar worden voor dat ik dit alles nu nog mag meemaken, en dat delen met iedereen die met mij in contact komt en positief blijven... Ik zou heel intens naar de vogels gaan luisteren en ze bedanken voor hun lied voor mij gezongen...
Zo kan ik wel de hele dag doorgaan...
Ik ben niet ziek, maar ik ben hiermee begonnen voordat ik ziek ben en niet meer uit bed kan... Ik wens je heel veel plezierige momenten in hoe lang je leven nog duurt...
Ik hou van je, terwijl ik je niet ken, maar ik weet dat jij niet anders bent dan ik... Ik hou van je...
Toegevoegd op 06-05-2009 12:51:15
NU PAS KLIK IK OP JE BLOG...
heb niets meer te zeggen...
dank je...