Jezelf in goede conditie houden, fysiek en mentaal.
Gezond eten, voldoende bewegen, genoeg inspanning en ontspanning.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

gezond eten en voldoende sporten en af en toe een glas rode wijn consumeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet te veel (verzadigd) vet , gevarieerd eten, bewegen en ontspannen!! (Met een glas rode wijn)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dokter zei mij ooit: "3 of 4 keer per week je hartslag een poosje op 160 per minuut brengen, dat is goed. Zie maar hoe je het doet: sprintje trekken, traplopen, zoiets.... Het kan ook in bed."
Wat dat laatste betreft: "Kleur het plaatje en maak het verhaaltje af...."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies zoals je je hele lichaam in conditie houdt, met gezonde voeding en voldoende lichaamsbeweging. Heel belangrijk is om goed om te gaan met stress. Eet bijvoorbeeld alleen als je ontspannen bent en niet met een bord op schoot voor de tv, terwijl alle ellende van de wereld je huiskamer in dendert.