Ik heb een product van Dr. Vogel gebruikt en het flesje staat nu al een poos open, kan ik het nog gebruiken ? Of is de werking ervan voorbij?

Dormeasan van Dr. Vogel

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (5)

Alle info daarover staat op de verpakking.

Toegevoegd na 5 minuten:
Ik zou het wel weggooien. Er kan veel vuil in terecht zijn gekomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor alle producten geld
als ze een poosje open zijn geweest weggooien..
het product verliest zijn werkzaamheid
dus waarom je eigen ziek maken terwijl je het inneemt om beter te worden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
er staat achterop het flesje een tekentje, een potje met een open dekseltje en daarin een getal, dit geeft het aantal maanden weer hoelang je hem nog kan gebruiken nadat je hem hebt geopend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat is een poos, en hoe heb je het bewaard?

vraag advies op maat aan dr. vogel.
mail: info@avogel.nl
of bel: 0900-2464646 10ct/m.
Rieneke1
13 jaar geleden
Natuurlijke produkten van dr.vogel en VSM hebben over het algemene een zeer lange houdbaarheidsdatum. Wat voor iets is het? Als het product niet op basis van alcohol is dan ga ik er gewoon van uit dat je het nog kunt gebruiken. Is het wel op basis van alcohol dan heb ik er mijn twijfels bij