Waarom ben je nu een Nerd als je slim bent en hadden kasgenoten vroeger bewondering voor je?

Toegevoegd na 9 minuten:
Kasgenoten moet natuurlijk klasgenoten zijn:)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

een nerd ben je niet als je slim bent.

Een nerd is een combinatie van uiterlijk (studiebol) motoriek (niet echt sportief gebouwd) en interesse (alles behalve sport interesseert je)

deze kombi word vaak nerd genoemd, omdat je interesse op een ander gebied ligt dan wat de meeste mensen interesseert wordt je slim genoemd. Iedereen is slim op het gebied wat hun interreseert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"vroeger bewondering"?
Toen ik op school zat (60s) waren er jongens en meisjes die hoge cijfers haalden en niet meededen met de sociale dingetjes. Die vielen toen ook al op, en buiten boord.
Er is wat dat betreft nix veranderd.