Rare dingen zien in het donker

Hoe kan dit? Ik heb een raar probleem, als het donker is, en ik hou mn ogen open, ga ik rare dingen zien. Bijv waar een poster hangt, zie ik een wolk of een geest. Of andere dingen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

het kan zijn dat je of egt geesten ziet. (als ze bestaan want dat weten ze volgensmij niet zeker);)
of je hebt in het donker dat je denkt dat je ze ziet. en dan ga je zelf vormen zoeken op de iets lichtere of donkere gedeeltes.

Toegevoegd na 56 seconden:
en dat je gaat denken aan geestachtige vormen enzo.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.paranormaalenzo.nl