hoe vaak worden de winkelmantjes van albert heijn schoongemaakt?

ze zijn altijd smerig..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Kimath
13 jaar geleden
*winkelmandjes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat maakt het uit, je hoeft er toch niet uit te eten?

Het beste antwoord

Dit hangt af van de vestiging. Sommige AH's zijn hier heel precies in en doen het 1 of 2 keer per week. Anderen doen het juist bijna nooit. Het is een klusje dat vaak pas gedaan wordt als de rest allemaal al in orde is. Toch is het jammer dat dit niet gewoon standaard 2 keer per week gebeurt omdat het volgens mij voor de meeste klanten best belangrijk is dat het mandje schoon is (ik zet er gerust 2 aan de kant om een schonere te vinden).

Eén ding is zeker; Als je het regelmatig aankaart bij de balie, dan gaan ze het vanzelf vaker doen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het feit dat ze altijd smerig zijn, blijkt wel dat ze niet schoongemaakt worden, dit geldt hetzelfde voor de winkelwagens.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet, dat kost allemaal te veel werk. Pas wanneer een beschadiging gerepareerd moet worden of er nieuwe mandjes komen, wordt dat mandje schoongemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als ze te smerig worden en dat is echt heeeel smerig,worden er nieuwe besteld. Schoonmaken is er niet bij.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
enig idee wat zo'n karretje kost....
bij "mijn"AH zijn ze brandschoon. Ik erger me wel kapot aan de vieze (echt vies!) mandjes bij Super de Boer.
Die maken ze denk ik nooit schoon.
Bah wel vies hoor, je zou een klacht in kunnen dienen bij de supermarkt. Bv schriftelijk. Zou ik zeker doen.