Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Uit onderzoek blijkt dat meer dan de helft van mensen op hun buik slaapt, ik ook. Is hier een speciaal matras voor?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Kennelijk wel!
Volgens de link bestaat er 'slaapgenot' voor buikslapers, en zwaardere personen.....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja een speciaal matras en een speciaal kussen, bij de betere beddenwinkels kun je deze kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tegenwoordig heb je wel bedden die je wat betreft hardheid en zachtheid kunt afstellen. (Lattenbodems) Je kunt dan eindeloos uitproberen wat het lekkerst ligt.
Ik heb nog niet gehoord van speciale matrassen voor buikslapers. Wel voor kleine kinderen. Die worden extra poreus gehouden. Ik heb er zelf een gekocht voor het kinderledikantje om te voorkomen dat er zo'n logerend prulletje in ademnood komt tijdens de slaap.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Kussens voor buikslapers zijn er zeker, o.a. bij IKEA. De meeste mensen hebben wel een voorkeurshouding waarin ze in slaap vallen maar vrijwel iedereen draait zich in zijn slaap ettelijke malen om, op de beide zijden, de rug en de buik. Eerlijk gezegd twijfel ik daarom enigszins aan het nut van een speciale matras maar de hardheid zou een rol kunnen spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing