Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat zijn naast creme,s om getint te worden,ook producten om je pigment donkerder te maken?Heb jij een tip?

Heb wel eens bruin zonder zon gebruikt(neemt veel tijd in beslag,en slaat orange uit)ook na heel lang inwrijven..

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je pigment wordt niet donkerder. Je huid kan wel donkerder worden, maar dat gebeurt door de zon.
Zelfbruiners kunnen inderdaad oranje effecten geven omdat er caroteen in verwerkt is.
Ik heb altijd begrepen dat notenolie een extra bruin effect geeft bij het zonnen, maar ik zou je niet kunnen zeggen of dat klopt (ik heb zelf een heel lichte huid en ik word nauwelijks bruin).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Veel rode en oranje groente en fruit eten. Met name wortel, tomaat, paprika enz.

Daar zit veel caroteen in en dat zorgt voor een donkerdere huidskleur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja een goede tip
niks smeren of innemen gewoon een aantal keer onder de zonnebank gaan en zodra de zon schijnt zonnen met mate
belangrijkste wat jij moet doen is je pigment op bouwen zeg maar aan kweken
dan kan je iedere zomer er van op aan dat je bruin word
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een product dat heet Pré Sun wat er voor zorgt dat je sneller bruin wordt dan anders.
Een week voordat je gaat zonnen moet je dit op je huid smeren, wat vervolgens je pigment omhoog gaat brengen.
Ik heb het zelf ook meerdere malen gebruikt maar in de praktijk weet je meestal niet een week van te voren dat je gaat zonnen dus is het vaak mosterd na de maaltijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding