Als je 1 joint per dat rookt om te kunnen slapen, ben je dan een junk?

Toegevoegd na 8 minuten:
Per dag bedoel ik dus. Verder rook ik gewoon sigaretten, maar geen joints omdat ik er slaperig van word.

Verder heb ik dan weinig last van mijn nek en rug.

Ik lijd sinds '94 aan slapeloosheid wegens ongeluk en pillen wil ik er niet meer voor nemen.

Ik slaap als een zonnetje en ben overdag fitter.

Weet jij het antwoord?

/2500

Nouu zou het zeker niet doen je kan er erg verslaafd aan worden .. Ga maar naar de dokter misschien weet hij wel een oplossing

Nee zolang het bij een per dag blijft ben je echt geen junk. Een joint betekent wel een extra belasting voor je longen, er zit aanmerkelijk meer teer in dan een gewone sigaret, dus hou het aantal sigaretten binnen de perken. Maar verder heeft elk medicijn zijn nadelen en thc werkt prima als ontspanner bij spierpijn. Wat je kiest is een afweging die je uiteindelijk alleen zelf kunt maken.

one joint a day keeps the doctor away.

Nee, absoluut niet. Doe het zelf namelijk ook. Als ik dat niet doe dan word ik per nacht 10 keer wakker en ben ik de volgende dag een zombie. Ook kan ik moeilijk in slaap komen. Slaap te kort is heel schadelijk, niet alleen voor je psyche (je kan er depressief van worden) maar ook voor je hart en andere belangrijke organen. Als je 1 joint per dag rookt is dit naar mijn idee beter dan al die andere dingen. Ook als is blowen ook slecht. Wat ook werkt om beter te kunnnen slapen is gaan sporten voordat je slaapt of een boek gaan lezen. Maar dit moet je wel kunnen.

Nee, geen junk. Hooguit een verslaafde. Of je dat vervelend vindt, bepaal je zelf. :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100